poniedziałek, 19 lipca 2021

REFLEKSJA adresowana do mojego, znakomitego impresaria, Pana Jacka Nędzyńskiego, po emisji przez Opera Vision, spektaklu „Straszny dwór” z Poznańskiej Opery w dniu 9 lipca 2021. 

 

Witam Panie Jacku.

 

· Dzięki za informację o Opera Vision. Asystowałem całej transmisji, łącznie z wywiadami.

· W tej wczorajszej, poznańskiej realizacji, było wiele udanych i chybionych pomysłów.

· Nie znoszę i prywatnie protestuję przeciwko pokazywaniu zdeformowanej, rzekomej polskiej rzeczywistości, dla prób skokietowania zagranicznych producentów, do niby atrakcyjnego pokazywania typowych, polskich oper, Halki i Strasznego dworu  Mnie te zabiegi zniesmaczają i głęboko irytują.

· Jestem rozgoryczony i protestuję! Dla mnie, największą atrakcyjnością winien być właśnie absolutnie polski charakter tych Dzieł.

 

Udanej niedzieli.

Jerzy Marchwiński

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz